آخرین اخبار
کد مطلب: 80583
خوشحالي مقام ارشد آمريکا از پيروزي ايران
تاریخ انتشار : 1393/06/12
نمایش : 2247
شايد طرفداران واليبال امريکا از حرفم خوششان نيايد اما من خوشحالم که تيم ملي واليبال ايران به چنين موقعيتي دست يافته است.
به گزارش سلام لردگان، گرگ ساليوان مشاور ارشد ارتباطات استراتژيک وزارت خارجه آمريکا گفت: شايد طرفداران واليبال امريکا از حرفم خوششان نيايد اما من خوشحالم که تيم ملي واليبال ايران به چنين موقعيتي دست يافته است.

وي افزود: ما در وزارت امور خارجه آمريکا از اين تبادل افراد ميان دو کشور و همچنين تبادل در زمينه هاي هنر، فرهنگ، آموزش و پرورش و ورزش پشتيباني مي کنيم.

او اظهارکرد: ورزش به عنوان راهي براي پيشبرد تفاهم متقابل ايران و ايالات متحده سودمند است، اين تيم ملي واليبال ايران است و ما افتخار داريم که بخشي از مناسبات دو طرف باشيم.

ساليوان ادامه داد: فدراسيون واليبال آمريکا از تيم واليبال ايران دعوت کرد و اين تيم به مدت ۱۲ روز اينجا بود؛ اين نخستين بار پس از ۳۵ سال بود که دو تيم با يکديگر مسابقه مي دادند و اين ديدارها براي شناخت يکديگر و با هم بودن بسيار خوب است.

وي در گفت و گو با تلويزيون فارسي آمريکا اضافه کرد: فرصتي بود براي دو تيم که يکديگر را بشناسند و با هم تمرين کنند، آنها ۴ مسابقه برگزار کردند، تمرين کردند تا براي مسابقات قهرماني جهان در لهستان آماده شوند و به نظر ما اين هم به نفع تيم ايران بود و پيروزي هاي خيلي خوبي هم داشته است.

مشاورارشد ارتباطات استراتژيک وزارت خارجه آمريکا گفت: تيم ايران بر ايتاليا که تيم شماره ۳ واليبال جهان است غلبه کرد، روز سه شنبه هم بر آمريکا که تيم شماره ۴ واليبال جهان است پيروز شد.

ساليوان افزود: طرفداران واليبال آمريکا قطعا از اين حرف هاي من خوششان نخواهد آمد اما ما خوشحاليم که تيم ايران به چنين موقعيتي دست يافته است.

وي اظهارکرد: بازيکنان ايران بسيار خوب درخشيدند؛ غفور خوب درخشيد؛ قائمي در بازي با آمريکا بسيار عالي بود، ببينيم چه مي شود شايد باز هم با هم روبرو شويم.

او خاطرنشان کرد: هر دو تيم از فرصت ها خوب استفاده کردند. بازي همه بازيکنان درخشان بود. تيم ها در سطح تازه اي از رقابت قرار گرفتند. تيم ايران يکپارچه خوب عمل کرد و تيم آمريکا هم از فرصت خوب استفاده کرد.

ساليوان تصريح کرد: آنها قادرند هر تيمي را ببرند. نشان دادند که مي توانند هر کاري بکنند و از نظر بدني هم آمادگي دارند.

وي افزود: آمريکا مي داند در برابر چه حريفي قرار دارد، اگر باز هم با تيم ايران روبرو شويم، آماده خواهيم بود.
منبع. افکار

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس